Yo blogs...

Ännu en dag!
Brukar gå in på vissa bloggar och när dt visar sig att jag diggar bloggen så visar dt även sig att personen har lagt ner. Blir irriterad fan! haha e dt så att dom som e duktiga har slutat blogga för att andra har tagit över. Anyway brukar gå in på en viss blogg o garva åt en viss text varje gång
Here it comes:
Till alla unga pojkar och flickor ( mestadels flickor , faktiskt nästan bara flickor ) som aspirerar till att bli den nya blondinbella , kenza och allt vad dom nu heter : Sluta slösa bandbredd och lägg ner din blogg. Ingen bryr sig vad du gjorde idag , vad du hade på dig , vem du träffade och vad du drack för dryck . Jag kunde inte bry mig mindre. Om vi skulle vara i öknen tillsammans och du höll på dö utav törst skulle jag inte ens spotta i din mun för jag tycker att såna som dig ska dö. Jag bryr mig inte hur du dör , bara du gör det inom närmaste framtiden. Bokstavligen talat , gå dööööööö.

hahaha tyckte dt var klockrent skrivet, psyk men roligt :p


Kommentarer
Postat av: Natalie

Men hon som skrev det där, jag är säker på att det är en tjej, vad skriver hon om som är så HIMLA roligt då ? Hon borde sluta läsa bloggar om hon är så bitter :)

2010-03-15 @ 20:54:22
URL: http://natalieriksson.bubbleroom.se
Postat av: S Guzman

hahaha omg.



yeeeeeey haha jag var den enda chilenska grytan som tog emot den. typ. alla andra nötter var ju på IV (alla utom du).

2010-03-16 @ 18:01:31
URL: http://susannaguzman.blogg.se/
Postat av: yo hana

halowlow.

jag tror de gör de.. =S yttrande och tryck frihet jag menar om de inte fick komma inte skulle de säkert stå på skolgården och improvisera folk och de skulle inte sluta lyckligt. om man inte låter dom säga va de tycker men välkomnar alla andra partier att förläsa är de diskriminering.

Jag gillar att du tog ett intresse och läsa min tanke =D

2010-03-16 @ 21:56:06
URL: http://robot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0