Tata

Hallååå fan vilken onödig dag känner jag haha.
Försov mig! Går upp fixar mig o allllt p g till skolan så får jag höra Svärdis inte hade syns till idag tänkte fuck it dra hemmåt. Kommer till syster, Bananen vill träna, Nimco hungrig och seg har bild, Nimco vill skita i dt, ahoppsan! NU så ska jag käka o gå o träna sen så ska jag gå till min bild
o nu stirrar min syster här bakom, vet inte vad hon heter egneltigen men nått är dt ju som man är släkt med, hmm jag börjar undra nu, TATA BYE BYE LOW LIFE!

Kommentarer
Postat av: S Guzman

Och du är ju störd! :D



mmmm men jag har BAAAAAAAS så kan inte smsa lr nåt från den heller. ska ladda med 75 på onsdag det första jag gör ;D

2010-03-29 @ 17:17:16
URL: http://susannaguzman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0