English in rehab

Oh my god! Hade första iv-val lektionen idag. Engelska CAE. haha
fyfan säger jag bara. Har inte sätt så många plugg hästar samlad på en o samma ställe.
Nae, gud dt gick inte bra! Kändes som om min engelska var in rehab lr nått. Men får se om jag byter nu elr ser dt som en utmaning o går kvar ändå. Har några dagar på mig o tänka på saken iaaf tack o lov.
Snart kmr Sarah hit o vi ska göra armbanden + plugga religion prov. Men kärring messa precis o säger
-men nimco kom hiiit iställe! haha in my asss banan, har gjort dt bekvämt för mig redan så tyvärrrrrr :)..

YEEY GOSSIP GIRL AVSNITT 13 E UTE!! Laddar ner den nu. Ska se den efter Dating in the dark som är ikväll kl 8 tror jag ;)..

Kommentarer
Postat av: bbs

guess i told u sweetie, hahah

2010-03-10 @ 20:17:24
URL: http://babyshakur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0