What to dooo

Ännu en dag på stan! I dnt like dt här äckliga vädret. E fucking förkyld o jag bara gnäller.
Mitt humör e verkligen inte på topp, pms nästa tror jag fan! Vill inte till skolan imorn men S fotar mig så what to dooooooo..... Blev ännu ett köp från bikbok idag :) men njöt aldrig av dt hela för som sagt, im sick o vädret e fucked up o jag GICK!
Måste platta mitt jävla hår vilket jag tkr e skit jobbigt men ooh what to doooo
Nu e dt här inlägget irriterande så jag önska jag var på ett sånt här humör


hahaha RAQUEL♥ --->


Kommentarer
Postat av: S Guzman

HAHAHHAA. sluta klaga kärrriiiiiiiiiiiing

2010-01-27 @ 20:02:00
URL: http://susannaguzman.blogg.se/
Postat av: qel

asso DUUU verkar inte ha nått annat kortpå mig tönt -.- men happy u see it as ur happy pic :D

2010-01-31 @ 19:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0