Tröst åt...

E dt kallt ute idag elr vad?! var skol trött som fan o vädret gjorde ju inte dt hela bättre.
Eller var inte skol trött som jag brukar vara utan mer uttråkad o missförstå mig inte mina kära vänner som jag går med i skolan e inte tråkiga men dt e inte många som brukar orka med mig när jag e trött o hypad elr bara allmänt jobbig, Men Sarah förstår ju den sidan så dt e ju lugnt men när dt kmr till Guzz e dt en annan historia.
Men vi ( S, G & J) rymde från nk o drog till stan för drömde om mat hela dan. Så jag svullade både istanbul lilla chicken menyn o en el nacho (kunde inte motstå) men vi skulle ju även fika med Maddelito så dt blev en fransk choklad tårta o Mocha latte för min del. Och tro mig, jag ångrade att jag åt så mkt för måde skit  illa sen o ville bara spyyyyy, fram till kl 8-9 på kvällen. Har nog inte svullat så här mkt på skit länge.
Eftersom jag var så uttråkad idag i skolan idag så passade jag på att byta namn på vissa i min telefonbok haha blev lingling, bootycall, susunation,same name osv haha vilka dt e ska vi inte avslöja..

Ska kolla på film med min same name nu för e förkyld and i dnt feel good :( buuhuuhuu on mooi

Länge sen jag la upp musik, lyssna på den här låten i loove!
and im glad att whitney houston is back on track, kvinnan e classiiiic!



P.S Våran gamla lärare Leo var på besök idag eftersom han hade flyttat o tror ni inte vi fick chock när han sa att han läser våra bloggar föratt se vad vi har för oss nu när han inte e kvar på skolan haha, men dt e bara fint dt :)

Kommentarer
Postat av: sarah

Dags att uppdatera lite va? ;)

2010-02-03 @ 18:50:29
URL: http://baraasarahs.blogg.se/
Postat av: Katarina

haha läskigt att lärare läser. tur så jobbar han inte kvar :p

2010-02-03 @ 19:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0