This is for you Melis ♥

Jag älskar Zigenare, ärligt talat!
Jag brukar fkt bli skit irriterad när folk gör narr av dom o använder vissa uttryck som jävla zigenare.
Dt stör mig grovt. Dom e människor fan vad e dt för fel på folk.
Anledningen till att jag känner så starkt för dom e ju att jag själv har en kompis som heter Melis som e zigenare.
Han är den bästa kill kompisen ever!! Visst stör jag mig på hans livsstil, jag menar att sno barnvagnar o mina pengar o mobiler kanske inte e dt bästa. Men vad gör man inte för sina kompisar. I still love him!!
PUNKT SLUT!


KÄÄRLEEEK

neej nu dummar jag mig bara
Dt var visst tidig april skämt, sörry melis
Ingen fatta dt hela för utom jag sj som skratta o Sarah banan som sa
Sarah säger:
hahah men åh
fast han är inte sigenare på riktigt väl?

Oh oh kommer säkert få skit för dt  här men Melis min kära vän is the shiiit!
Vi e som hmm Caffe latte o socker, fast han e ju dock sockret för jag ju chocklate, o nu fattar ingen o itnej ag heller så dt får räcka för idag. KÄÄRLEEEK hahah hype, dt e vad jag e

P.S MIN VÄN E INTE ZIGENARE!

( har heller inger emot dt) men han verkar störa sig på att jag säger dt till han :P

Kommentarer
Postat av: S Guzman

HAHHAHAHAHHA vilken kärring :D

2010-01-08 @ 16:43:45
URL: http://susannaguzman.blogg.se/
Postat av: sarah

HAHAHA what? xD

2010-01-08 @ 16:44:25
URL: http://baraasarahs.blogg.se/
Postat av: Melis

JAG ÄR INGEN JÄVLA ZIGENARE!!!!!!!!! JAG ÄR FRÅN BOSNIEN!!!!!!! DU ÄR ZIGENARE NIMCO ALIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ELLER SKA JA KALLA DIG NIIINOOO ELLER HAHAHAHAHAHAHHAA

2010-01-08 @ 16:45:54
Postat av: S Guzman

HAHAHHAHA melis verkligen zigenare :D

2010-01-08 @ 16:51:05
URL: http://susannaguzman.blogg.se/
Postat av: Melis

HAHAHAHAHAH JÄVLA TÖNT JAG ÄR INGEN ZIGENARE!!!!! HAHAHAH BÄSTA NIMCO MISS U BABY!<3333

2010-01-08 @ 16:52:28
Postat av: kattiizzzzz

HAHAHAHAH SÅ JÄVLA SKÖN DU ÄR NIMCO JA DÖR

2010-01-09 @ 23:39:55
Postat av: Victoria ♥

cool bild i headern :)

2010-01-10 @ 00:15:31
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Omg va snygg kille:O vad heter han? ge mig hans msn:O så snygg!

2010-01-27 @ 18:29:13
Postat av: Melis

[email protected]

2010-06-04 @ 16:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0