Städinatiiioon

Idag e dt ingen vanlig dag nej, idag e dt Nimco städdag! Den här dagen händer typ en gång om året elr en gång på ett halvt år kanske. Men idag fick jag ryck!
Hittills har jag iaf skurat, damsugit elr vad fan dt heter och tvättar kläder.
Brukar som sagt inte göra dt. Och nej har inte smutsiga kläder på mig men jag e tacksam för min syster och Susu. Jag har på mitt några plagg, går till dom och hittar nått i deras garderob och så klart byter jag om o ''lånar'' det och då har jag ju lämnat kvar mina kläder. Så min kära syster o Susu e ju sånna som ''tvättar kläder'' så dom tvättar även då mina. Men nu när susunation har flyttat till fuckin stan så har jag ingen ork att å ända dit för att bara råna henne.
Men dt e 2010 o jag ska börja ta hand om mina kläder, enda jag tog hand om förr var bara mina underkläder! They mean the wooorld haha..
Anyway ska städa garderoben lite, asså stavas dt verkligen så: garderob?l. Men whatever efter dt ska jag duscha , o plugga! I´M GOOOOOOD!

Mina 2 städlåtar för idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0