Soooo sooo cooold

Oh my god!
Alltså dt går inte o leva på den här planeten längre. Jag dog av kyla idag asså fyfan vad kallt.
Hörde att dt var -20 grader nyss. Jag o Sarah banan skulle ju dra till museum idag, skol shit för att besöka olika museeum e inte riktigt min grej men nu var vi dock tvugna men insåg även att dt inte alls var måste iaf inte för min del men bra för Sarah för hon hade nån jävla fotoanalys shit. Även om dt var kallt o fucked up så var dt ändå skoj. Gick som fastklistrad på bananen hela vägen fram o tillbaka. Vi såg ut som 2 tanter utan rullator. Blev även mat på pasta snäckan, inget jag skulle normaltvist betaala för men dt var bara mysigt.
Imorn blir dt o ses igen för att plugga på rapporten som ska vara inne efter praktiken.
Bilderna vi tog lägger jag in when i get home för ingen mobil sladd här nu,hos kära syster.

Susu ska ju dumma sig o messa mig där ute i kylan för att jävlas, som om jag kan svara med mina frusna händer haha kärring
S: jaha vad gör du ?
N: I stan nu fan dö kallt
S: haha göru där?
N: dt e kallt sluta
S:Istället för dt e kallt kunde du bara ha skrivit va du gör hahah
N:Fuck u du frågar för mkt!
S: se, helt onödigt.. haha

INGET LIIIV!

Kommentarer
Postat av: sarah

"Vi såg ut som 2 tanter utan rullator." - HAHAHA xD its true; )

2010-01-06 @ 11:28:02
URL: http://baraasarahs.blogg.se/
Postat av: susu

haha na sant .....

2010-01-06 @ 12:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0