Lovely Day

Shooho :)
Dagen har varit underbaart. Men ännu ett ig välkomna mig. Jag vet, e sj överraskad. Fattar inte vad jag höll på med innan jullovet o praktiken, elr egentligen så e dt Nk jag fick ig i så dt e förståligt.
Sen efter dt blev dt att pröva bal klänningar på stan med Katarina, Sarah banan, o Guzz. Jag hitta en skiiit fin i mörk lila. Bilden kan jag inte lägga upp nu för hittar ftf inte min mobil sladd men sarah hade nån bild tror jag fast fan där e den för mörk men eh whatever den var skit fin. Kosta fan 2100 kr men dt var den värt. Ska nog fixa ihop pengar fram till sommaren o köpa den för balen e ju inte förrän 4 juni :) Katarina hitta med en fin.
Sen blev dt även lite fynd shoppning för mig  o Sarah ( BikBok is the shit)  och Guzz var domaren o dömde lite här o där ;p
Blev även Mc ( el naachooo for mooii)

Sitter här o väntar på att Susu ska komma för jag hon o syster ska kolla på när hon ska pierca sitt öra, asså dt där liilla brosk stället, vetifan vad dt heter men ska bli intressant eftersom hon kissa nästan på sig ut av att bara ringa o boka tiden haha.

Ska fortsätta att njuta av mitt härliga humöör nu o paradise ikväll
Peacination


FINASTE BAL KLÄNNING EVER! I SO WANT


Kommentarer
Postat av: sarah

hahha omg xD

2010-01-26 @ 18:43:59
URL: http://baraasarahs.blogg.se/
Postat av: IQraa

Sv; Gina =)

2010-01-26 @ 21:23:57
URL: http://iqraabdullahi.blogg.se/
Postat av: Juliette

Du har en fin blogg!:=)

2010-01-27 @ 10:51:24
URL: http://sweetiieme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0