Lazy hills

Är och har blivit den lataste människan nånsin!
Lägger mig så sent, vakna iaf halv 2 idag! Sitter här o glor på the hills.
Alltså en sak som e irriterande med den här serien elr med vissa människor i serien e ju vilket jävla tjaat om :
she was my BESTFRIEND! we use to be BESTFRIENDS! haha seriöst, dt har gått 2 år. Move on med livet, orka älta över dt. Okej säger inte att förlora en bästa vän e som att inte hitta sin kajalpenna en fredag kväll, men still! 2 år e jävligt länge, så pass länge att man hinner påbörja o avsluta en hel del i sitt liv.
Och så tkr jag bara de hela skiten med att människor som går runt o ältar över saker men aldrig typ fixar dt, saknar du nått, fattas dt nått? gå o fucking fixa dt bara eller åtminstone försök, herregud!



Aja ska ta my lazy ass o försöka göra nått...

holla ;)

Kommentarer
Postat av: sarah

sv: Thank you my little choclate muffins;) hihi nej jag tycker skorna e fina ;)

Nimco jag håller på med rapporten!! VCET DU HUR SVÅRT DET ÄR??!! FATTAR NADA! :(

2010-01-09 @ 16:33:39
URL: http://baraasarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0