IG+ is the shit

Skola idag och den välkomna mig med ett IG+! Yupp ett plus efter Ig:et oxå.
Vilka föräldrar skulle fatta dt där om inte ens jag personligen SJÄLV INTE fattar dt!
Mami, ja fick ig+ idag :D .. esenälla människor..



Men dagen blev lite bättre iaf efter dt där. Text lektionen var ju segare än segast men mot slutet gick dt fort.
Sen blev dt samma gamla för mig o guzz...PIZZA! O sen var dt samma gamla för mig o Sarah...BILD lektion kl 4 till 5..
Helgen i jkg var ok. Bäbisen var sååå liten asså gosh, vågade knappt hålla ungen. Så liten var han.
Egentligen så e inte spädbärn ''min grej'' riktigt. Jag gillar när barnen e några månader o kan typ krypa elr nått, då e de om som gulligast! Så ska nog stänga in mitt nyfödda unge i garderoben tills han/hon blir 6 månader elr nått :p haha nej gud dt där lät grovt nu


Paradise ikväll :) Enda man kan se framemot när dt kommer till Tv:en för den suger big times nu för tiden.
Innan dt blir dt plugggga! Fan skolan e verkligen back on track men its ok för dt här e sista terminen o sen e dt
S T U D E N T E N 2 0 1 0 !


Kommentarer
Postat av: Melis

hahahahahahahahhahaha torskiiichiiiiis!!!!! Ville knocka han när han gav mig huve ja trodde ja skulle få vg:O driver han med mig asså:O Om ja inte får g på nationella ska slå sönder han asså!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-25 @ 22:16:01
Postat av: Anonym

hahah good luck med dt, o ge han en box från mig oxå tack :D

2010-01-25 @ 22:57:57
URL: http://nalii.blogg.se/
Postat av: S Guzman

STUDEEEEEEEEEEEEEEEENT 2010!



:D:D:D:D::D

2010-01-26 @ 18:36:37
URL: http://susannaguzman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0