G A N S TA L Ö V I N'

Pluggat med Sarah! Enda viktiga jag har gjort idag.

Mina sömnproblem växer o växer. La mig fuck halv 6 inatt, elr imorse kanske dt heter nu då,  good!
På tal om att stryka miningar elr ett helt stycke ''inlägg'' like this, förstår jag mig inte på. Alltså vissa skriver typ vad de har gjort idag fast hela texten e struken, stryken? haha whatever vet bara att jag blir fett förvirrad när jag läser dt.


Guzz ska fixa min header , för Sarah banan bara pms.ar i onödan haha hon tkr inte jag blir nöjd, men hon vet inte vad hon heter, så vi får se om guzz vet vad hon heter.
Måste berätta en sak om min vän Guzz, som egentligen heter Guzman i efternamn. Alltså ''gus'' på somaliska betyder  (kuk) haha susanna kukmannen, kultur krockar där! Men dt e fan coolt ju haha, nej nu kmr hon säkert inte ens vilja göra min header efter dt här men dt e käärleek min vän!
( dt uttalas dtsamma guzz o gus :p )
See, nu har ni lärt er ett nytt somaliskt ord,, tror nog jag ska fortsätta med dt här.
Ett nytt ord varje gång :p

hihi ska dricka min varm choklad nu


Kommentarer
Postat av: S Guzman

HAHAHHAHA. kärring :(

2010-01-10 @ 21:33:46
URL: http://susannaguzman.blogg.se/
Postat av: sarah

hahaha xD

2010-01-10 @ 22:40:41
URL: http://baraasarahs.blogg.se/
Postat av: Melis

HAHAHAHAHAHAH SNOPPMAN!

2010-01-11 @ 20:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0