F O B I

No school 4 me 2day :)
Har fkt varit skönt. Har lite av min läxa kvar bara sen im done ! Känner mig dö duktig ju men tyvärr så e jag ftf förkyld.

Satt o kolla på tv:en förut och såg nån reklam, vet inte om dt var outsider elr vanlig dokumentär men dt roliga var att dt var en tjej som hade fobi för feta människor haha asså hade skit svårt att ta dt hela seriöst. Dt kom en fet kvinna o hon bara nej ooh gud, dt där e det närmaste jag har kommit en fet person o tjejen fick sammanbrott typ. Alltså seriöööst! haha men sen fick jag tänka om o tänkte hmm hon känner väl så som jag känner för min fobi, vilket e ormar! Har aldrig upplevt något med ormar men hör jag folk göra ljudet lr ser jag bara på reklam nån orm elr bara bild blir jag seriöst galen! Hatar att prata om ormar o ser inte ens tecknade ormar. Jag vet att det låter överdrivet men i cant help it. Vissa av mina så kallade kompisar brukar driva om dt ibland o jag drar där ifrån o blir arg o bara springer. Men som tur e så vet de närmaste att dt inte e något o skämta om när dt kmr tillmig.
Nimco O's fobi slår rekordet, lastbilar o traktorer haha, poor baby! Att hon e rädd för clowner har jag mer förstående för men Lastbilar o traktorer haha bless :P

Aja ska dra mig hemåt snart för e hos syster, blir att göra klart läxan o sen har jag laddat ner 3 nya avsnitt av Desperate housewives så blir nog dt o glass :)

hahaha CLOWN NIMCO O SPRING!


Kommentarer
Postat av: sarah

Snygg frilla ;)

2010-01-28 @ 20:02:50
URL: http://baraasarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0