VIDEO INLÄGG PÅ G

Igår efter jobbet var jag o hälsa på Susu som var små sjuk.
Var så hype så att dt inte var sant så vi körde en klassiker. Md andra ord spelade in lite grejer för skoj skull.
Men dt här som vi gjorde e något som Katarina gör för oss varje sommar! haha i två somrar lr vad dt än heter jaa iaf har hon gjort dt. Så nuhar jag med gjort ett..
Dt här kmr vara min första videoinlägg, jag e inte seriös nånstans, men när e jag dt :p
Och fan upptäckte att jag behöver HTML koden fan, vetifan hur man fixar dt o Iqra ''pluggar'' till prov så kärringen vill inte hjälpa mig (nu)
får väl lägga upp den sen :)


NÅGRA SEKUNDER SENARE: tralaaa!!den e klar hihi


Kommentarer
Postat av: IQraa

HAHAHAHAHA IF I WERE A RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT hahahahahaah bästa va DRINK BEAARS WITH THE RATS AND CHASE AFTER OTHER RAAAAAATS !!



haahahahahahahha wallahi du gav mig tårar !



jag tkr du borde göra en sån video varje dag :D haha

2010-01-13 @ 22:58:09
URL: http://iqraabdullahi.blogg.se/
Postat av: bbs

hahahhah bästa första videon i år asså, du rocked it, kunde inte låta bli särskilt när du gick in i "bussen"

2010-01-13 @ 22:58:21
Postat av: bbs

hahahhah bästa första videon i år asså, du rocked it, kunde inte låta bli särskilt när du gick in i "bussen"

2010-01-13 @ 22:58:41
Postat av: susu

i rep for my rats :D

2010-01-13 @ 23:14:52
Postat av: UmaaL

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA....MY GOOOOOSH DEN VA SKÖÖÖN .... E INTE ARIKA O ASIA SAMMA LAND KULAHAA..AHAHAHA....U ROCKED IT GURL

2010-01-13 @ 23:26:30
Postat av: Anonym

Sluta spala att du gjorde den här låten själv -.-

2010-01-15 @ 11:58:47
Postat av: Miss K

Hehehehe Nimco Get donw and diiigg reeeal deeeeep to find ur singing talent hahaha buuut fint video u ROOOOCKED

2010-01-15 @ 19:35:11
Postat av: S Guzman

HAHAHHA. Undrar om Leo såg den där videon :)

2010-01-29 @ 19:51:37
URL: http://susannaguzman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0