Dnt 4 get about the movies

Film dagen för mig idag.
Vi var o såg iaf have u heard about the morgans ( lr vad den nu än hette) den var klockren!! Me liked it aloooot..
O vad e bio utan trip till McDonalds.
Asså i just loove loove el nacho, fan de borde ha de hela tiden o inte periodvist, stör mig på dt grovt.
Kan äta dt där till frukost elr ok inte frukost äter inte dt men lunch, middag, kvällsmat u name it!
Så anyway eftersom det var min ''film dag'' idag så såg jag även Fame. Har velat se film jäveln ett bra tag nu så såg klart den precis. Hmm vad ska jag säga, förvänta mig heeelt andra saker när dt kommer till handlingen men den var bra, typiskt asså äkta klische men ändå bra. Gillar filmen som man vet vad som ska hända, lr ok till en viss del men den här var iaf ok! Dt e nog dfr som jag kan se om vissa filmer o serier bara för jag vet vad som händer i slutet så förväntar mig inget chockerande hmm med andra ord blir inte besviken för jag vet ju redan hur den slutar o så :D så kan man ju oxå se på dt hela!


Ska tvinga mig till sömns nu iaf såå hoolllaa

Kommentarer
Postat av: Nike

SV: Aa filmen e så söt ^^

Okej, taack :D

2010-01-16 @ 11:31:31
URL: http://nikehuayun.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv; haha jag hjälper dig högst 2 gånger sen får du byta barnmorska:P

2010-01-16 @ 11:33:25
URL: http://iqraabdullahi.blogg.se/
Postat av: Marissa Swary

aaa sluta, nu e jag sugen på el nacho, love it tooooooo.

2010-01-16 @ 16:19:18
URL: http://www.babyshakur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0