Disaster Date

Krääsna lata lilla jag har inget så kallad liv!
Så jag sitter o glor på disaster dateMTV.
Det handlar om att en kompis sätter upp sin andra kompis på en disaster date.
Ena tjejen nyss bah tog ut smink o allt o plattången mtt i resturangen o haha går inte o förklara men dööö roligt!
Ibland brukar jag tänka, tänk om jag bara la mig ner o sen fick ryck som filmen besatt o sen människan känner ju knappt mig o så står han där haha vad skulle han göra? vad skulle ni göra?
Men som sagt jag har inget liv så im allowed to think that!
Nu ska jag återgå till min disaster date!

Jag tror jag skulle ha blivit rik idag om jag fick pengar för varje gång som jag satte mig som jag gör på den här bilden, om inte värre! Som sagt har väldigt ehm flexibla ben , smidiga whatever dt heter hihi

I was boooreed / rastlöös men ändå road

Kommentarer
Postat av: bäste Melis!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!

2010-01-07 @ 18:28:13
Postat av: Melis

så jävla söööööööööööööööööööööööööööööt!!!!!!!!!!!!

2010-01-07 @ 18:32:20
Postat av: sarah

Snygging!!! wooohoo uppdaterat två gånger på 1 dag. ;D

2010-01-07 @ 19:59:51
URL: http://baraasarahs.blogg.se/
Postat av: Katarina

älskar bilden! :D

2010-01-08 @ 01:37:03
Postat av: S Guzman

Vissa ditt hår då kärriiiiiiiiing!!

2010-01-08 @ 13:19:27
URL: http://susannaguzman.blogg.se/
Postat av: shamz

älskar skorna :D

2010-01-15 @ 15:47:21
URL: http://shamz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0