Change me/you

Jag förstår mig inte på folk som förändras för en annan person.
I filmer e dt verkligen jätte gulligt men this is real life.
Exempel tjejer som röker o e tsm med en kille. Killen kanske inte tkr om att tjejen röker och hon slutar
enbart bara för att just HAN inte tkr om dt. Dt är en sak om han inte tkr om dt o hon inte röker när hon e med han, men att överhuvudtaget sluta bara för hans skull, jag menar hon e väl tillbaka till ruta ett '' när & om' de gör slut.
Vad tjänar dt till? Dt e väl bara bra att hon inte röker längre men snälla någon man gör dt väl för sin egen skull o inte för någon annan människa.  Men dt e bara matriella saker dt där. Tkr nog att dt e mkt värre när dt kmr till ens personlighet.
Träffar man någon ska man väl ta som personen som den e, take it or leave!
Anledningen till att jag skrev dt här e att jag hade en diskussion här omdan med en kompis.
Man kan inte förändra folk herregud. Tkr dt e patetiskt när tjejer går runt o e tillsammans med en ''bad boy''
Och tjejen tror hon ska ändra på han, u cant change nobody. Vfr ska man mecka o försöka förändra nån? Hitta en som redan e precis som du vill ha dt, orka bygga en ny människa.. Gosh naiva människor asså..


Keri Hilson ft Akon- Change me

Kommentarer
Postat av: Lady K

TACK, den där responsen kände jag att jag behövde!



läste nyss igenom ditt inlägg här. HELT rätt!!

när jag var yngre var jag med en såkallad BadBoy, när han var med mig var han världens finaste, men sen hamnade han i fängelse, då var det bara jag som fanns vid hans sida, jag.. hans såkallade polare fanns inte där, men som du säger det går inte att förändra så när han var ute igen.. så var det tillbaka till kriminaliteten. tyvärr. Men jag har lärt mig av misstag. Hoppas alla gör det.



Men man ska aldrig förändra en pojk/flickvän man är den man är, som du sa take it och leave it! Helt klart!!

2010-01-20 @ 22:50:18
URL: http://outoff.blogg.se/
Postat av: Lady K

Kanske lite too much info.. men jag hoppas du förstår att jag ville säga att det du skriver stämmer så bra in på hur det är.

2010-01-20 @ 22:51:21
URL: http://outoff.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag förstår dig men om en kille slutade röka för min skulle så skulle jag inte klaga. kanske blir så, röker inte när man är med tjejen och tänker att man kan tagga ner lite i vanliga fall också.

Tänker väl dock inte bli nykterist än på ett tag pga en kille. Men om jag va tillsammans med nån som hatade att jag drack kanske jag skulle tänka mig för. Det gäller ju att ta hänsyn smatidigt som man är sig själv.

2010-01-20 @ 23:55:51
URL: http://natalieriksson.bubbleroom.se
Postat av: Katarina

Rikigt bra skrivet faktist. håller med dig till 100 % ! men lixom jag själv hatar rökning o vill inte att min kille röker =)men gör han det så fine :p

2010-01-21 @ 22:50:53
URL: http://jedzina.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAAH

2010-01-21 @ 22:51:08
Postat av: Anonym

jo jag tycker man borde ändra varann lite mer assa om det gäller rökning lr hur man äter,sover vfr inte liksom ...ingen vill ju ha en som äter som gris precis...så tjejer o killar ändra allt som går o ändra på tom växter...;P

2010-01-22 @ 19:32:12
URL: http://hjh
Postat av: miss shamz

riktigt bra skrivet!!

2010-01-25 @ 01:11:27
URL: http://shamz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0