2 0 1 0 s kärlekhistoria...

Jag o min kära kompis N ♥ satt igår på msn o snackade med hennes kill kompis som jag kommer kalla för W från o med nu. Jaa anyway han skulel fixa ihop N med en kill kompis till han.
Normaltvist när kompisar fixar ihop  med andra kompisar så brukar de ju säga en viss fakta, han e si o så.
Men W var speciell varelse.
Jag fråga: hur e han da? killen , du kan ju inte hooka up henne med vem som hlest liksom.. Längre svar har jag aldrig i hela mitt liv stött på. Han berättar om vart han träffa han, att de spelar basket ihop och inte nog med dt utan HUR han spelar basket, hans kondition! I mean pls!! haha jag hann fan sova, hämta mat, vakna whatever innan han kom fram till the goodies.
Fatta hur otålig N blev då, satt där o bomba mig på andra rutan.
Det roligast ut av allt e ju att W tror att jag e nån hook up från N sida till han.
Och N..s jävla poäng med detta e att hon vill åt den här nya människan (uteseendemässigt dom passar) the rest vetifan! Så jag ska stå ut med W skit tills hon har fått sin vilja igenom.. Vad gör man inte för sina fucked up kompisar..
och så undrar ni kanske hmm vfr fixa ihop henne md nån. Joo my beloved friend har blivit touched by mushrooms (En giftig jävel) Så försöker få henne o komma tillbaka till världen :D

N nu har jag skrivit ner detta, om 10 år om bloggen finns kvar kan vi ju sitta o garva åt dt!
Vilket start på de nya året!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha w har inte hört av sig yet fan...men vi hade en deal om han inte fixa skulle ta tibax dig hahah så dnt worry ma dear imma save u :p

2010-01-07 @ 21:19:49
Postat av: S Guzman

Fin header :D

2010-01-08 @ 16:40:01
URL: http://susannaguzman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0