V-day

Ooh happy sunday ya'll! Jag ser varken sol elr energi här nix.
Men energin måste jag locka fram för snart ska jag dra mig till stan föratt köpa ett par UGGS! Jag e oftast mysklädd o tyckte att uggs skulle sitta fiiin fiiint.
Btw filmen Farsan var KLOCKREN! haha garva igenom hela filmen, rekomenderar STORT!
Aja föratt gå tillbaka till stan, så vill jag fan ha ett par skit fina lack leggings asså sånna som nelly men i dnt like o beställa grejer, tkr dt e så jävla krångligt! Så hoppas dt finns på affärerna i stan iaf.
Nu ska jag dricka min kaffe latte!

Just dt Valentine idag haha, nej nej ska inte ens börja gnälla o ha mig. Ska dricka kaffet lugnt o fint med leende på mina läppar :)


Kommentarer
Postat av: sarah

åh har du köpt uggsen nu? åh jag vill med ha!

2010-02-14 @ 11:47:45
URL: http://baraasarahs.blogg.se/
Postat av: :D

ursäkta vilken nice blogg du har, men vart kmr du ifrån(land) och vilken klass går du i?

2010-02-14 @ 12:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0