Guzz med Banan smak dag ♥

Idag var den inte en vanlig dag nej, för dagen spenderades med inga andra än Guzz o Sarah banan ♥.
Gick på bilden o känner mig döö duktig. Sen bakade Sarah muffinsar åt oss och jag o GUzz köpte chips som smakade korv ( dnt ask) Och sen så tipsade jag kärringarna om filmen med Joel K : I SKUGGAN AV VÄRMEN! bästa svensson movie eveer o killen e så heeet! haha dom älskade dt iaf o även Lantzen som laddade ner så fort hon kom hem haha.
Blev även plugg så känner mig redo för MDK provet imorn hihi.
Nu så har Guzz o Sarah fixat min header o det blev döö bra o jag e såå nöjd ..liksoom! (blondie moment)
Ska dra mig hemåt nu känner jag. Är propp mätt o Guzz drog för inte så länge sen..



Kommentarer
Postat av: S Guzman

VAD FIIIIIIIIIN DEN BLEV!!!!!!!!!! ;D



Bästa chipsen <3 LIDL <3

2010-02-08 @ 20:41:32
URL: http://susannaguzman.blogg.se/
Postat av: sarah

myyyyysss <3

2010-02-08 @ 22:07:12
URL: http://baraasarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0