Det rör sig uppåt

Vilken taggad dag det har varit.
La mig 5 på morgonen och detta kan bero på att jag snackade i tele men fan vad varm min mobil blev haha.
Sen vaknar jag och ser att jag har 4 mess o typ ingen röst. Skulle ju träna med Sarah haha glömde bort totalt men eftersom jag kände mig förkyld så tyckte Sarah att vi skulle skippa dt.
sedan drog jag till stan o kriga i arab affären med syster o styvfarsa haha fyfan säger jag bara.
Fixade mig fort o drog till en somalisk fest, daaaaaaaaaamn haha men dt var nice ;)
Sitter här nu o laddar ner Gossip girl! Ska bli så spännande

Tanke: '' Should i do it or not?''

 Gaaah hitta den här gamla bilden!

Kommentarer
Postat av: S Guzman

Hhahahahah jooo jag & madde kom fram till att hon är fet och jag är thin ass.

2010-04-07 @ 12:47:22
URL: http://susannaguzman.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: mm :) haha vaddå att madde är fet?

2010-04-07 @ 15:44:44
URL: http://baraasarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0