To do list..nästa!

 Jag måste vara den sämsta personen på att påbörja saker samt avsluta.
I snart 2 år har jag sagt att jag måste kolla upp mitt knä, det är nämligen så att jag knäcker precis överallt!! Helt bokstavligt och de som känner mig vet att jag e rätt så ‘’flexibel’’ , sitter hur som helst och får jämt blickar och kommetarer som hur fan lyckas du sitta så elr si, jaa du, hur lyckas jag?
Men konsekvenserna börja ta på mig lite nu. Det e sjukt hur ena knät kan göra ont ibland, sträcker på mig o allt men dt hjälper fan inte och varje gång dt gör skit ont säger jag nej fan nu måste kola jag upp, lägger mig och nästa dag mår jag prima och det är glömt.

Samma sak har jag sagt om att fixa internet till min data (mobilt internet), hade 3 men dt gick inte så bra och dt har gått ett år snart men jag har fortfarande inte fixat nått. Det  kan bero på att jag alltid har back-up som i dt här fallet datan i vardagsrummet som e ruttet gammalt men nu måste jag fan fixa alltså. Fattar inte hur folk som seriöst gör en ‘’to do list’’  och fkt gör dt också. Jag har försökt men lyckas alltid skjuta upp ena, ta bort de andra osv.. Borde kanske öva på dt.
...New hobby maybe!

Peace

haha -.-


Kommentarer
Postat av: Katarina bästa bloggläsaren

HAHAHAHAHAH bästa :D KOM IGEN NU! nu måste du göra de du sagt att du ska gööra! jag är exakt som du, skuter upp saker heeela tiden! PUSS

2009-09-26 @ 22:12:12
Postat av: S Guzman

HAHAH. Nimco ditt cp <3

2009-09-27 @ 01:12:34
URL: http://susannaguzman.blogg.se/
Postat av: sarah

hahahha den är så bra ;D Ja ta tag i dessa saker innan onsdag nu ;)

2009-09-27 @ 09:40:07
URL: http://baraasarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0