Livin' it!

Dagen har varit underbar! Allt har gått precis som det ska.
Texten e väll den enda lektionen jag kan känna av stressen men med Erikas sköna kommentar om att hon hade  trott i alla dessa år att spårvagnar inte kude bromsa och Niclas ''fika'' gjorde mig inte bara glad men även notisen som vi skulle skriva till ung NT lättare.

Sitter här nu och försöker förstå varför MTV inte har lagt upp den nya avsnittet av the hills (season 6) men dt kommer väll senare antar jag, kommer bli kul nu när Kristen e med!

Om ett par timmar ska jag maka mig till Susu, som jag inte har träffat på ett bra tag.
Det ska bli mys och gossip girl!, kan inte bli bättre, elr joo för har inte skola imorgon.
Men då ska miss Svärd hämta oss för vi ska göra våra smycken hos henne i Blacka (djungeln), den enda anledningen till att vi ska vara där e för att Svärd ska bevisa för mig att Skärblacka inte är ödeställe, med andra ord djungel, men men we´ll c about that ;)..
( OBS! vi gör smycken som projekt arbete, pengarna går till Barncancer fonden!, u betta buy)

Nu ska jag fortsätta min jakt efter the hills o skicka sms till Raquel som har förvändlas till match making love dr som får mig att tänka på 50cents-candy shop, Im tha looove dr :P

PEACE...

Kommentarer
Postat av: sarah

sv: för att jag stog konstigt!

2009-09-30 @ 16:48:30
URL: http://baraasarahs.blogg.se/
Postat av: Katarina bästa bloggläsaren

HMMMMMMMMMM... ska ni skänka pengar? du vet vad man kan få för varje 50-lapp va? :P

2009-09-30 @ 18:32:10
Postat av: Anonym

You knööw what it is Naaaliii.. Men får se, annrs får ja väll hitta på nått annat x) But you know what it always is.. It's all love babyyy

2009-10-01 @ 10:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0