Weezy in whaat?

Weezy in jaiiil! Dt var vad Melis sa till mig precis, gick in på afonbladet, Nimco läsa lite fort!
och NU Nimco chockad!
vad ska jag göra med mitt liv? Alltså gud, världen går under.
Hur ska dt gå för mig i skolan, hur ska jag kunna plugga utan lil waynes låtar dunkande in my ears, okej okej får väll lyssna på hans gamla låtar och seriöst så ha rjag inget liv eftersom jag gör dt här till ett tproblem när dt egentligen inte ens e det, haha orka!! Har så mkt annat men weeey f baby.
Micaela kommer terra här nu eftersom den lilla chilenaren  inte tkr om lil wayne, buhu for you :)

Nu ska jag återgå till marknadsföring skitet vi egentligen håller på med som egentligen e viktigt :P
low life här alltså..


PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0