Våldtog mormor?!

Alltså herregud vad e dt som händer med världen  nu för tiden?
Läste nyss på ett ställe att en kille i USA våldtog sin egen mormor! Hur fan tänker folk, hur e dt ens möjligt? Mormorn lät hennes dotter o dottersonen bo ihop med henne o dt där e vad hon får till gengäld. Fattar inte!!
Våldtäkt har blivit som en ''trend'' nu för tiden, förr brukade jag sj stanna till o läsa ifall dt stod nått om våldtäkt men nu har jag märkt på mig sj att jag bara bläddrar förbi för dt händer så ofta, som om det vore vilken nyhet som helst, som om det vore någon liten bild på 5:te sidan av en tidning. Men fattar inte, kan inte få i mig tanken, våldta sin egen mormor?! hallå!
That's just naaasty!
Dt som e ännu mer irriterande e att när någon gör något sånt här så ska dt ju så klart bero på något som har hänt personen i deras barndom, okej ibland kan jag hålla med om men jag tvivlar på att just den här killens pappa gick o våldtog sin mormor o sedan följer killen nu pappans fotspår o våldtar sin mormor, please bort förklaringar e  vad jag kallar det!

Kommentarer
Postat av: sarah

OMG VA FAN? GUD VILKEN JÄVLA IDIOT HUR FAN KAN MAN!!!!! SÅ jävla sjuuuuukt

2009-10-31 @ 19:09:18
URL: http://baraasarahs.blogg.se/
Postat av: sara

hejhej!



Jättefin blogg&menar't;D

Besöka min?



Kram :*

2009-10-31 @ 22:57:48
URL: http://sarachamoun.blogg.se/
Postat av: S Guzman

Hahha nimco du kan ju hålla käften, du kmr inte bli opererad :P så inget "been there done that" tack :P :D

2009-11-01 @ 16:40:46
URL: http://susannaguzman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0