sickination

Jag är fan i mig sjuk..IGEN!
Har ju inte ens hunnit vara frisk i en månad, beror säkert på det här vädret, höst my ass säger jag bara.
Men jag har iaf gjort mig redo för vintern tidigt iår. Har köpt everest vinter jacka o  vantar o allt man kan tänka sig. Winter i'm ready for you!


Jag hatar mig sj när jag e sjuk, gnäller, har ont överallt i hela kroppen osv. I'm a baby when im sick, om inte min mamma e i närheten ..damn säger jag bara då! Om hon e hemma, no problemoo, om inte? huuh
då tycker jag synd om den som betalar telefonräkningen den månaden cuz i call her untill her ear drop :'(
Nu ska jag gå o fortsätta tycka synd om mig sj..



P.S såg på the Ugly truth igår, haha vilken fiiilm alltså. SKIT BRA!!
Peace


Kommentarer
Postat av: S Guzman

Aaaw Nimco din mes :( krya på dig <3



(TYST, hellre det än spaghetti med köttfärssås)

2009-10-03 @ 19:19:29
URL: http://susannaguzman.blogg.se/
Postat av: Q

HAHAHHAHA apa -.-

2009-10-04 @ 03:47:26
Postat av: micaela

naaw lilla nimcon e sjuk :( poor you

krya på dig(: <3

2009-10-04 @ 17:16:52
URL: http://psmicaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0