PC

Dagarna flyter på som de ska! love it.
Var med Susu igår, blev mkt gossip girl och 90210 och hon hade sin underbara period då man ska göra narr av lilla jag , I aint no blondinbella med fejkt blondt löshår, dt e vad kärringen påstår, men its all lvoe för hon e ju trots allt min eistein, och det tillverkas inga sånna idag så vi får visst stå ut med varandra :P

Dt sägs ju vara studeidag idag, men dock inte för mig för drog till Blacka, smycke time!
Okej Erica, du hade rätt, Blacka var inte bonde ställe.. inte ditt område iaf
Sitter här med mera skräpmat, MC var inte tillräckligt för mig idag så  dt fick bli pizza också. Om dt inte e dags att sänka ner på skräpmaten snart alltså men food is my passion and so is movies så på med pyjamasen och trycka på play för nu ska jag se på the proposal (elr hur fan den nu än stavas)

P.S mitt internet e tillbakaaaaaa!!!!

PEACE


Kommentarer
Postat av: S Guzman

Hahah kommer bli bäst. Ska visa leg hos Hasse också :D

2009-10-02 @ 10:37:33
URL: http://susannaguzman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0