ooh

Gosh! Jag hatar när jag tappar bort nått, blir helt galen och irriterad!
Fattar inte hur man inte kan hitta saker.
Jag: Ooooh vet du vart aceton e nånstans?
Styvpappa: aceton?
jag: Jaaa! den var här men sen nu det e inte ens här o jag hittar inte, fan helvetes jävla oooh!
Styvpappa: oj, men aa (går samtidigt där ifrån o försöker göra sig sysselsatt)

Kan ju inte vara så jobbig,
Alla typ gömmer sig så fort jag tappar nått, men
men nej nu ska susu komma o jag o hon and sistah is going ooout!


Kommentarer
Postat av: sussi

HAHAHAHHA. efter den här helgen i karlstad så förstår jag varför folk gömmer sig..........

2010-10-18 @ 22:57:25
URL: http://susannaguzman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0