jewelry time

Sitter o gör armbanden nu men inte min dag idag så sitter o bara gnäller om hur dåligt allt går.
Men Sarah o Erikorna e duktiga o gör, så nått får vi ju gjort iaf.
Satte mig egentligen vid datan för att sätta på musik men icke sa nicke, fick bli bloggen.
Halloween närmar sig so does micaelas bday :)
E inte så insatt i halloween egentligen, asså dt e ju kul o så men e inte bästa personen på o klä ut mig precis
Får väll klä ut mig till Nimco jr :p
Nej nu ska jag återgå till smyckerna


Kommentarer
Postat av: Erika

haha klä ut dig till babyface

2009-10-28 @ 00:12:21
URL: http://erikasigeklint.blogg.se/
Postat av: micaela

HAHAHAA nimco jr :D HEHEHE

2009-10-30 @ 11:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0