I'm in Miami bitch

Nej jag e inte i Miami, men i wish!
Bara tanken med sool, värme, bad, strand allt!
E inte the biggest fan of summer men just nu så e jag det.
Vill ha sommar, vill ha slip in, stora solglasögon.
Drömmer gör jag verkligen för vintern har inte ens börjar ritkigt än. Höst hit höst dit!
Den här hösten e inte min favorit precis, annars så tror jag att hösten e favorit årstiden men får se på lovet

Melis fyller år idag så grattis till den puddingen! Äntligen 18 år min son :p haha
Fattiga lappar som vi var så sprang jag o Sarah till cafet o råna Hasse, blev lite smått o gott iaf till han
Blev han nöjd? dnt kno men överraskad iaf så that will do ! :)


Kommentarer
Postat av: Melis

Awwwww ni är så söööööööööööta:) Tack så mkt :) Klart ja vart skit glad o överraskad med Tack så mkt bästa Nimco<3 O bästa Sarah<3

2009-10-22 @ 17:41:12
URL: http://meliskorkutovic.blogg.se/
Postat av: Raquel

Nemen åååh lilla mellanmål, grattis :)

2009-10-23 @ 14:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0