I see, I like, I want , (u) buy

Har märk en ny grej hos mig,
förr så tog det ett bra tag innan jag bestämde mig för vad jag skulle köpa, men undantag för vissa plagg.
Nu, shit säger jag bara går in i en affär och har med mig en hel del, köper o köper, I see, i like i buy
Skulle ha pengar till att övningsköra nästa vecka, idag tog jag ut dom, gick in på bik bok för att köpa ett par mjukis, kom ut med halsduk o massa shit ja egentligen inte ens behöver om man tänker efter men ville ändå.
Samma sak H&M köpte en till halsduk där ifrån men den ville jag ha men ändå!
Eeh yrar, anywa ska ut en sväng sen PLUGGA! 2 prov imon för min del :(


P.S GUZZI GUZZ FYLLER 18 IDAG, GRATTIS <3
peeaacee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0