I just dnt get it!

Jag fattar inte folk som har fått för sig vissa saker, de som inte vill hjälpa!
Fattar inte poängen,
tror människorna att de kommer överklassa och känna sig bättre
genom att inte hjälpa andra?
Vill jag exempel fuska på ett prov e det mitt problem, jag som får konsekvenser
men samtidigt förstår jag att personen som kanske har krigat för att få bra på just dt provet inte vill att
exempel jag ska bara komma o ta dt så lätt o få samma betyg, men dt har jag verkligen förstående för.
Men allmänna saker! saker som egentligen inte spelar någon stor roll, vad e vitsen, poängen med att egentligen inte hjälpa en annan person, men samtidigt le o bara vara vanlig annars?
Att man bara kan komma och ta ta ta men aldrig ge tillbaka, har aldrig förstått mig på det där o kmr nog aldrig göra dt heller men vet bara att dt e så jävla irriterande o idiotiskt, nånting stämmer ju inte i den människans hjärna!


Kommentarer
Postat av: S

oh, tack så mycket (: har inte haft värsta inspiration till just såna inlägg lately men de kommer haha^^ u take care girl!

2009-10-18 @ 00:32:40
URL: http://assuefacente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0