Gaaah

Movie night med Melis, katarina, madde o guzz, Sarah banan
Lovely! Blev skräck så klart o dt innebär ju att jag gapar o har mig, Melis var inte så manlig heller så
dt var bara kul Och Susannas kommentarer om hur fula alla var i flem var väll en del av filmens textning oxå

Fan har svullat hela den här veckan, elr sen lovet börja men dt var det värt.
Får börja träna nångång (bullshit) men jaa we´ll c. Man lever ju trots all bara en gång så får göra dt bästa av
situationen, dt e vad jag intalar mig sj varje dag! Ångest här nej!!

Ska återgå till tjejerna som sitter här nu så mjao ;)

Kommentarer
Postat av: S Guzman

Hhahaha mjao på dig själv nimco

2009-10-29 @ 23:09:50
URL: http://susannaguzman.blogg.se/
Postat av: Melis

Hahahahahahahah jag är visst manlig;P jag är inte så förtjust i skräck bara;)

2009-10-30 @ 21:51:56
URL: http://meliskorkutovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0