finanskris in my brain

Satt uppe med finanskris bajs skitet! Har legat o hostat hela natten, tog nästan för mycket hostmedecin känndes det som, blev lite små yr där. Somna med datan på knäna, mobilen vid örat, hörlurarna låg under magen.
Drömmer om att jag redan har gjort klart uppgiften och fick VG, vaknar till och tror fortfarande det tills jag ser att Word e uppe och det står finanskris ? , insåg visst att allt var en dröm!
Sitter här o hostar ännu mera, har fan i mig inte sovit nånting.
Får panik och ringer Susu som e på lektion, hon svarar ändå tack gode gud!
Hon ska komma efter skolan och hjälpa mig, samhäll e inte på topp när det kommer till henne, iaf vad hon påstår men förklara för min speciella hjärna, ja dt minsann kan hon.
Ska få skjuts till stadsbibban som jag har sagt att jag har varit där varje dag till Samhäll läraren, well nu e jag desperat! ska hitta nån bok, skriva av om det krävs, something!
Darrar, kroppen orkar fan nog inte med mer alltså men har bild lektion, ska se ens om jag kan dra dit, och efter det här inlägget kommer jag få en massa sms av Sarah om att jag MÅSTE dit haha hon e ju bara för go!

Peace


Kommentarer
Postat av: sarah

hahaha ;D

2009-10-06 @ 10:26:16
URL: http://baraasarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0