Fashionista...

Vi var på Fashion show igår o måste säga att de var skit duktiga, the show was amazing!
Skit kul.. Lite för trött för att plugga när jag kom hem, dt va lite sent ändå men plugga lite iaf..
Så lägger mig, frid och fröjd tills jag vaknar kl fucking 5! på morgonen!! av vad?
jo förnanmet e mens och efternamnet värk, dt var ett helvete.
Hade fan pain i 3 timmar i STRÄCK! Gosh. Varför måste vi tjejer gå igenom detta för.

Sarah o Svärd kom o hämta med bilen, köpte tabletter, missbrukare till max men what to do, blev några armband gjort iaf så dt var ju sköönt.
Men snart e dt lov så har nått att se fram emot iaf. Tycker dt e jobbigt o irriterande när dt inte finns nått att se fram emot asså, tycker allt går mkt fortare när man har det.
Dt kan vara vad som helst för min del, bara jag har längtan till något.
It makes my day verkligen.



peeace my beloved ones..

Kommentarer
Postat av: micaela

fan va coolt :)

2009-10-20 @ 22:56:56
URL: http://psmicaela.blogg.se/
Postat av: eeeriksson

HOPPAS MAGEN ÄR BRA NU!

2009-10-21 @ 17:40:42
URL: http://natalieriksson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0