Fashion week!

Sickination + prov+ stress! Men det var kul, iaf texten. Stil&trend människorna håller på o gör sig i ordning för sin fashion week och jag var på plats för att fota Natalulu som ska waalk the catwalk, skrev även lite längre notis för NT idag , stressigt värre men får hoppas på dt bästa o att han gubben där kanske går med på att publicera, annars får vi ju alltid publicerad men blev lite different this time men dt löste sig till slut o det blev lyckat, tkr jag då (A)

Jag o Sarah prata om att kanske gå o kolla på deras show, men we´ll c about that
 

Men idag e dt onsdag, vilket innbär serie daaag for moi!
Gossip girl and all, men även plugggaa! Får skriva uppsatsten o plugga till kost povet men im staying positive today, no stress no stress.

Kommentarer
Postat av: sarah

ja jag vill kolla! men jag är fattiglapp, 100 kr är dyrt :(

2009-10-14 @ 21:03:45
URL: http://baraasarahs.blogg.se/
Postat av: Raquel

hahah ja sarah, det är det när de fattiga tider. Men om det e värt, than go ! (:



Annars kan ni ju gå till han gubben i kiosken vid skolan, han e ju också rolig OCH gratis :) Tihi ..

2009-10-14 @ 23:51:24
Postat av: svar:

hahah hållkäften raquel, dt e hasse!

2009-10-15 @ 13:21:18
URL: http://nalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0