Svininfluensa spruta or not?

Hade världens diskussion om svininfluensa vaccinet.
Efter att ha sätt och hört olika negativa grejer som äckliga sprutan har åstadkommit så e jag emot dt,
tills vidare. De har orsak till allt ifall människorna som fått vaccinet får en konstig reaktion då minsann e dt ju nått fel på människan, att de kanske hade någon sjukdom lr så. Fan testar men inte de först för att se.
Och ofta de kunde hitta botemedel så jävla fort. Nånting stämmer inte!
Snacka om dt med mamma precis för min brors skola kanske ska ta snart o var tvungen att mata in mamma med all info så nu tror jag inte han ska ta dt iaf, o inte jag heller för den delen.
Så e på emot sidan iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0