busteeed!

Hahah dt e ju egentligen inte något man ska skratta åt men tycker bara dt hela lät skit kul.
Hmm vet inte vad mer jag kan säga än att Melis is the shit! haha Som födelsedag present ska du få en mask ut av mig, så du kan hålla masken nästa gång , (rätt personer fattar) hahah ae. Poor thing!

Halva dagen har jag gått runt och interett min lägenhet
med Nimco, Sister och Raquel!
Man tänker ju då say what haru fått lägenhet?
vart o när o hur?
vart: in my head
hur: genom at dagdrömma
när: idag!
low lite men what to do fan, längtar stort, asså vet till o me hur jag ska inreda toan, pls TOAN!
Qel e dt ju dags för snart.
Im living my dream through you


Nimco (sthlm) Såg en kille som likna tyler från serien taking the stage, vad gör den här lilla flickan kan man sig tro jo hon ropar TYLER! killen vänder sig om o helt :S va?
Hopp har du ju kvar iaf, next time BRITNEY!
( my kind of humor)

PEACE

Kommentarer
Postat av: QQQQQQ

nanana sooon

2009-10-12 @ 23:09:22
Postat av: mirela

åh följer du också taking the stage? :D bästa ever!!

2009-10-13 @ 17:48:12
Postat av: psmicaela

hahahahhaha kul.. hehe

2009-10-13 @ 18:47:31
URL: http://psmicaela.blogg.se/
Postat av: Raquel

haha mirela, thats just sooo old hahha.. vi väntar dock på nya sesongen om det kmr nån :)

2009-10-13 @ 19:09:32
Postat av: mirela

aha då är vi på samma sida ;) har hört att det kommer i vår! fast att vissa har hoppat av, men tyler är säkerligen kvar ;) hahah

2009-10-14 @ 17:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0