Business Women..

Det här var inte en vanlig söndag nej, dt var projekt söndag!
Gick bra för nån som hatar söndagar annars.
Nu har vi gjort 33 st armband, om inte mer.
Så det går ju verkligen uppåt nu
Försöker skriva uppsats om den där filmen freedom writers, den ska vara inne på torsdag men helvete
kärringen har använtt så konstiga ord, hon formulerar sig så jävla skumt att jag inte vet vart jag ska börja ens
Tycker dt e skit kul annars o över analysera saker men fan kommer ingenstans!
Sarah e ju inte till hjälp heller :p, hon e lika lost hon med..
What to doo what to doo
Och Qel har ju inget för sig, sms.ar om tree hill.
Serien is dooown, för min del.





Kommentarer
Postat av: sarah

haha du är inte heller till någon hjälp nimco! din korv

2009-10-11 @ 19:40:04
URL: http://baraasarahs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha va spelar du ball för, vrf hatar du på min serie !! -.-



Och ahlåå, när börjar era jädra armband säljas. Får väll ta o sponsra till er era apor x)

2009-10-11 @ 20:18:48
Postat av: Q

Haha va spelar du ball för, vrf hatar du på min serie !! -.-



Och ahlåå, när börjar era jädra armband säljas. Får väll ta o sponsra till er era apor x)

2009-10-11 @ 20:26:40
Postat av: Katarina bästa bloggläsaren

va duktiga ni är tjejer! :D :D :D :D

2009-10-12 @ 12:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0