Blondiner + bil= ?

Jag försöker plugga till teori och ta körkortet, vet seriöst inget om bilar men här omdan hände det något
händelserikt coh galet som har med bilar att göra, något jag inte kommer glömma på ett tag.
Så här var det.
Jag o min syster har fått min brors bmw. Problemet e då att hon inte har fått parkering riktigt än så den står på parkering på 7 dagars grej, alltså måste man flytta den var 6:e dag.
Så vi fick för oss för att gå o byta parkering kl 23:30 på en skol dag
Min kära syster sätter sig i bilen och kör en liten bit, bilen dör o jag som e så tekniskt sätter mig o fkt får igång bil jäveln men den slocknar!
Dt kommer en bil framför oss och en bakom , men lekte dumma o bad dom köra förbi bara.
Under allt dt här så skratta vi bara, no panic at all.
Bilen e död! verkligen död! den står på fel ställe , ringer min bror, han säger oj bensinen e visst slut, får panik kan inte ringa styvpappa han skulel få flipp så vi ringer en kompis, han kommer vi åker hämtar bensin åker tillbaka lämnar bensin dunken kommer tillbaka, får vi igång bilen? NEJ!! vad gör vi?
Jo kompisen säger då Nimco sätt dig i bilen så pushar han o min syster medans jag styr ratten, satt o skratta under dt hela dramat.
klockan e halv 1 kompisen åker hem, o jag o kära syster går hem!
Well snart e dt dags o flytta på bilen igen men jag ska inte sätta min fot in i den bilen igen kan jag lätt säga. Hur vi ska flytta den , well det e veckans gåta dt.

Följande morgon TRÄNINGSVÄRK to the fullest!


Kommentarer
Postat av: micaela

HAHAHAHAAHAHAHAHAHA

2009-10-24 @ 16:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0