ångest på besök...

 Kan lugnt säga att mina planer inte är som jag hade tänkt mig efter gymnasiet.
Satt där på svenska lektionerna här omdan då läraren stod och snacka om språksociologi som jag egentligen har upptäckt är rätt så intressant men har svårt att koncentrera mig när lärare står där framme och snackar som jag vet inte vad. Passade på då iaf att komma bort i drömmarnas land och kan lugnt säga att lektionen gick fortare då. Dock så blev jag bara nere och tänkte hur i helvete jag skulle lyckas nå mina mål. Men im gonna say as barack obama..YES (I) CAN!

Har varit så sugen på nacho chips med hot salsa dipp och kall cola hela dan idag,  men tyvär så är min kära Lidl stängt. Får dra till konsum elr nått..
Haha på tal om lidel kommer ihåg fan när Lidl först kom till nkg och hur alla dissa och lekte värsta. Sen så ser jag halva skolan springa ner dit på 10 minuters rasterna och rensar fan hela affären. Energi läsk nästa!  2 cool for Lidl,  i dnt think so.



Peace...


Kommentarer
Postat av: micaela

HAHAH why not lidl? it's goood for yooooooou

2009-10-03 @ 13:51:39
URL: http://psmicaela.blogg.se/
Postat av: Qel

Bara för du o micaela va stammisar, betyder det inte alla vill va -.-

2009-10-03 @ 14:11:15
Postat av: Svar:

sv: hahah lek inte att du e 2 good 4 Lidl raquel, du var med stammis där :P

För LIDL var stängt micaela!

2009-10-03 @ 17:48:39
URL: http://nalii.blogg.se/
Postat av: Q

Nimco tyst -.-

2009-10-04 @ 03:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0