I feel good!

Är jag duktig elr är jag duktig? Jag är duuuktiiig!
Var o träna idag med o inte bara dt, Sarah o jag gick förbi Vilbergens Ica o köpte ''nyttig'' mat haha
Dt här kmr bli intressant, dock synd att dt e min sista tränings dag imorgon fan! Men ska lösa dt på nått sätt..
Magen gör små ont nu fan, äckliga mensen e ju sen i en månad nu, o nej e inte gravid (A).
Psykiskt så mår jag så jävla bra fastän dt inte ens har hänt nått speciellt egentligen men nu ska jag inte sitta här o ifrågesätta, hoppas dt håller i sig!

Dating in the dark soon o sen har jag laddat ner Gossip girl så peaaace out love ones :D

Kommentarer
Postat av: S Guzman

Hahahha nej Nimcow. Svart är ingen färg :p

2010-03-23 @ 21:07:44
URL: http://susannaguzman.blogg.se/
Postat av: kattis

duktiga ni är! :D

2010-03-23 @ 23:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0