för vi MÅSTE ta studenten

FY FAN vad jag är stolt över mig själv idag! trots den stora skol trötten som jag har haft sen igår ( som sarah o guzz fick stå ut med o höra idag) så tog jag mig tiden fan o skrev min text b uppgift.
Blev en massa tjat på stackarn Mirela som fick räkna orden åt mig hela tiden, för har ju konstig word. Nån norsk shit ( tack vare miss K drite unge:P ) Men har kommit upp till 900 ord nu iaf, men sklle skriva 1200 ord minst men jag ska ju alltid ändra på reglerna lite så tänkte skriva 1100 men nu blir dt inte ens dt men e iaf fett nöööjd!
Men men sen så har vi rapporten FFS! Ska ta paus nu iaf and then come back o fortsätta skriva på den o göra klart dt som e kvar av båda arbeten imorn, iaf rapporten.


FÖR VI MÅSTE TA STUDENTEN, FÖR VI MÅSTE GÅ I DEN HÄR ÄCKLIGA SKOLAN, FÖR VI MÅSTE TA DOM DÄR MÖSSORNA VI HAR BESTÄLLT SOM JAG INTE ENS KMR IHÅG HUR FAN SKITEN SÅG UT. FAN VAD VI ÄR FUCKED UP!
Så känner jag fan nu asså oooooooooh, fuck! Men ska ta mig i öronen o göra det här ;)

Kommentarer
Postat av: S Guzman

du e ju STÖRD!

2010-03-17 @ 13:51:39
URL: http://susannaguzman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0