Ceasar day

Måste bara säga att Lantzen, Myran, Sara O Johanna gjorde fint jobb med deras bokutställning elr vad hette dt nu igen haha V nått, aja dt var jätte fint o bra iaf :) Grattis till dom. Jag o Sarah o Guzz var o stötte dom o så. Tog bilder men har sladden hemma men får sno från Sarah elr Guzz sen.


Just ja, GUESS WHAT?! → idag tränade inte jag o bananen men var på stan iaf o jag o Guzz var skit hungriga, så hon beställer BIGMAC jag bara stirrar o tänker nej nej , ska fan i mig inte äta dt. Kollar på menyn o tror ni att de har nått nyttigt som e gott lr? ANYWAY beställde Ceasar sallad med grillad kyckling. Kycklingen var lika stor som en myra fan, käka den på 2 sec o allt som var kvar var ju en massssa grönt o en skit äcklig dressing. NEJ! dt var hemskt, men tvinga i mig iaf. Så e stolt som faaaaan!

TRO MIG DEN SÅG INTE UT SÅ DÄR!

Kommentarer
Postat av: S Guzman

HAHAHAHAHAHA NIMKOOOOOOOOOOOOOO!

sluta klaga din gamla kärring :P

2010-03-25 @ 20:47:56
URL: http://susannaguzman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0