Studenten never again

Jag har inte orkar blogga. Detta beror på två saker.
1- för att jag inte har orkat leta bilder från studenen, balen o studentveckan o berätta hur sjukt roligt, galet, stressigt, ännu mer roligt det varit.
2- för jag har helt enkelt inte orkat eller haft tid
Men nu efter att jag har läst Guzz'z blogg kände jag bara att nae, nu var det dags att skriva lite igen. De ni har missat har ni ju redan missat, behöver inte lägga uipp här för att ha minnerna kvar, för det har jag redan!
Ni som ska ta studenten snart så säger jag bara ENJOY! för dt händer bara once :D

Dt slog mig en mndag morgon då jag inte skulle möta Sarah banan 7.45 att jag hade tagit studenten, små deppig då men jäävligt glad o road att jag ändå träffar dom bästa från skolan.
Melis, Sarah banan o Guzz! jaa vad mer kan jag säga :D

Kungsgård har varit LOVELY! o nu e jag back on track med bloggen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

i like! <3

2010-07-03 @ 23:48:15
URL: http://sarahsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0