Preview

Det har ju gått cirka tre veckor sen studenten. Vad har jag gjort dessa tre veckor.

♦Gäster!!!

mera barn i huset, huset som allllltid är så lugnt och skönt. Men lite mera ljud skadar inte
En rolig, berg och dalbana men samtidigt kort förhållande, ingen ångest! Här ångrar man inte saker, här njuter man av livet!

Italien resa med syster, 2 barn and her husband på g. Detta sker i slutet av juni. En vecka med italienare, en vecka med PIZZA, PASTA O MERA LASSANGE väntar! så fuck berg och dalbanan och säg hej till bryggan, för det är där som jag har tillbringat mesta dels av min tid nämligen :)
 Fått ryck på håret, så tog rakhyveln haha dnt call me grazy, dt ser fkt ok ut. Men fick ryck, and dnt call me britney för har inte rakat bort allt, döööööööööööh! Ville bara försöka likna min Kompis Melis ♥

 Eclipse, den nya Twiligt filmen, rekomenderar bitchees...

No moooree haaair for moooe MOHAHAHA


Kommentarer
Postat av: Sophia Clownsson

Nääh kallar dej inte för britney ...Men black britney låter bra. :p Snygg bild ...italien resa o grejer fan va sköönt. Och btw kul att du har börjat blogga igen.

2010-07-04 @ 12:46:31
URL: http://sophiaclownsson.blogg.se/
Postat av: Melis

Hahahahahaha ville likna mig va? Jag ska visa dig vänta ba:D

Btw va sööööööööööööööööt bild! du passar i afro min lilla niiiiiiiiiiiiiimcooooooooooo <3

2010-07-06 @ 00:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0