Nagination

Im soo soo depressed, inte bokstavligen! haha gud e så jobbig idag asså vetifan vad  jag ska ta mig till.
Inte ens den andra Nemo orkar med mig, tur att lingling svarar på mina mess för susunation svarar inte o Nemos lur dog ''PÅSTÅR HON'' haha. Har köpt alla hjärtans dag påslakan till mig sj :D men ingen förstår vfr :P

  • Jag har ätit en halv burk glass o dt e inte ens kväll, oooh whyy!
Köket väntar på mig eftersom dt e min fucking tur o tror ni att jag pallar elr? heell noo.

  • Jag försökte lura Ibbe tills han inte trodde på mig längre, för en viss person råka försäga sig
Ska fortsätta gnälla på folket här hemma  nu så hoppas ni har en roligare dag än vad jag har



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0