Im on top!

En lektion ida bara, klagar verkligen inte! Sitter o försöker skriva färdigt min psykologi inlämning som ska mejlas in ikväll innan 00.00 haha lär skicka in den 23.59 :P
Fick panik men Emma rädda mig ur situationen lite så nu e dt bara o plugga på.
Kände mig nere för en stund efter ung idag lektionen, blir så ledsen o tänker skit på mkt grejer folk berättar, men sen tänker jag att de har det säkert miljon gånger värre än dt lilla jag känner men gosh att folk ska behöva gå igenom sånna hära saker i livet, it sucks men kärlek till de/hon ♥


Ska återgå till arbete nu. Have lun peeepz ;)

Köpte godis o glass till mitt plugg som jag har o göra ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0