Business

Onöödigaste skol dagen jag har nånsin varit med om! En lektion som var 45 min lång, hallå?! Hur nödvändigt e dt där. Aja men höll Guzz sällskap eftersom min fucking text b lektion var med onödig. Hade materialet  hemma så jag gick efter en stund.
Försöker kolla upp lite yrkesutbildningar men dt går inte så bra. Men tror nog jag vill jobba nått imon
---------> B U S I N E S S <------------
dt verkade intressant ut av dt jag såg nu iaf, så vi får se. Blir antingen flytt till estocholmoo elr gbg :)
Största drömmaren här ! Men dt e ju förfan så svårt o komma in i sthlm men we´ll c hur dt blir.
Ska ta o sova middag nu som mina kära svensson lärare brukade säga back in the day och sen plugga med, aa plugga bara.......





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0