Bad vibe

Jag tror jag har snackat om att vissa låtar får mig o tänka på vissa situationer, eller de flesta låtarna iaf.
Och nu så hitta jag en låt som jag droog lyssna på för nått år sen eller 2.
Kommer ihåg att när jag hitta den härlåten så lyssnade jag så mkt på att jag visste varje ord han skulle sjunga. Sen började lyssna på den med Susu. Och jag tror at that time gick jag igenom nått så nu när ja lyssnar på den får jag som en äcklig klump i magen, en vibe typ haha o dt e inget positivt. Men får inte grepp om vad dt var jag gick igenom, vet att dt var om en viss person men vetifan vem elr vad?! haha skit jobbigt. Har tänkt sönder men kmr inte fram till nått.
Får kanske ta o messa till Susu o fråga för im lost
Men hennes minne e ju fan i mig bortrest 24/7 den stackaren ♥

Här e låten Jay Sean-Stay

Kommentarer
Postat av: S Guzman

JAY SEAAAAAAAAN <3



Haha ja fan, erkänn nice? Nu vet du vad vi gör på Grafen ;)

2010-02-10 @ 22:59:59
URL: http://susannaguzman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0